U organizaciji tvrtke Biovega održan je Poslovni forum na temu 'Ekološki standard kvalitete kao dodana vrijednost u kategorijama hrane, dodataka prehrani i kozmetike.' Tvrtka Biovega vlasnica je i zastupnica vodećih svjetskih brandova eko proizvoda i lider u distribuciji za kategoriju hrane, dodataka prehrani i kozmetike u regiji. Ministarstvo okoliša dodijelilo je Biovegi Zlatnu povelju za dostignuća u 2011. godini u kategoriji 'Iznimne organizacije sa strateškom vizijom i sustavom upravljanja koji im omogućava kontinuirani doprinos održivom razvoju'.
U društvu je sve prisutnija svijest o potrebi očuvanja okoliša i s time povezana sve izraženija želja pojedinaca za aktivnom ulogom u očuvanju prirode i okoliša. Svaki proizvod ima više ili manje nepovoljan utjecaj na okoliš, što se očituje u svim fazama tzv. životnog ciklusa proizvoda: od proizvodnje, prijevoza do prodavača odnosno potrošača, preko uporabe do odlaganja i zbrinjavanja otpada nakon uporabe. Eko–oznaka je putokaz potrošaču da u odnosu na zaštitu okoliša napravi najbolji izbor, a osim toga da se snađe među različitim promidžbenim tvrdnjama. Za daljnji razvoj i poticanje „zelenih“ proizvoda potrošačima je potrebno pružiti adekvatne i pouzdane informacije s obzirom da trenutno postoji velik broj različitih oznaka za 'zelene' proizvode i ne postoje jedinstveni kriteriji na kojima se one temelje, što uzrokuje zbunjenost kod potrošača i nedostatak povjerenja u takve oznake. Na nedavnoj konferenciji o eko-oznakama u Bruxellesu, europski povjerenik za okoliš, Janez Potočnik naveo je podatke nedavnih istraživanja koji pokazuju da će više od polovice kupaca prednost dati eko proizvodima, ali da u svijetu danas postoji više od 400 eko-oznaka.
'Zeleni' proizvodi koriste resurse na učinkovit način i uzrokuju manju štetu u okolišu tijekom životnog ciklusa. Ujedno mogu smanjiti troškove proizvođačima zahvaljujući smanjenom korištenju resursa, ali i potrošačima tijekom upotrebe. Mogu se lakše oporabiti ili ponovno upotrijebiti čime se smanjuju troškovi gospodarenja otpadom na razini cijelog društva.
Ministarstvo okoliša nadležno je za dvije eko-oznake koje potrošačima mogu potvrditi da proizvod poštuje visoke standarde zaštite okoliša, nacionalni znak zaštite okoliša Prijatelj okoliša koji je uspostavljen 1993. godine, te znak zaštite okoliša Europske unije EU Ecolabel.