Služba za unapređenje i modernizaciju javnih usluga u gospodarstvu provodi analize postojećih javnih usluga u gospodarstvu što uključuje ispitivanje učinkovitosti, dostupnosti i korisničkog iskustva usluga; izrađuje preporuke za unapređenje i digitalizaciju usluga na temelju provedenih analiza; prezentira i komunicira preporuke prema relevantnim institucijama uz osiguravanje podrške za predložene promjene; izrađuje planove za implementaciju preporuka, uključujući vremenske okvire, metodologije implementacije i potrebne resurse; prati i koordinira implementaciju preporuka kako bi se osiguralo da se promjene provode učinkovito i u skladu s planom; implementira i razvija nove i unapređuje postojeće IT sustave kako bi se osigurala njihova učinkovitost i usklađenost sa zakonskim promjenama i promjenama u tržišnom okruženju; aktivno sudjeluje u nacionalnim i međunarodnim projektima i inicijativama koje imaju za cilj unapređenje javnih usluga za poduzetnike; prati trendove i dobre europske i svjetske prakse u pružanju javnih usluga te njihovu primjenu u lokalnom kontekstu; prati i evaluira učinkovitosti implementiranih promjena; izvještava o postignutim rezultatima i utjecaju na poduzetnike i poduzetničku klimu; sudjeluje s drugim tijelima državne i javne uprave u provedbi aktivnosti vezanih uz digitalnu transformaciju gospodarstva.